Fruits del Bosc Ver más grande

Fruits del Bosc

9788419736468

Producto nuevo

Autor: Martí Boada
Formato: Tapa dura
Páginas: 216
Idioma: Catalán

Más detalles

Advertencia: ¡Últimos artículos en inventario!

32,00 € impuestos inc.

Ficha técnica

Idioma Catalán
Temática Aprendizaje
Editorial Efados

Descripción del Producto

Sinopsis

Des de la prehistòria fins a l’actualitat, la humanitat ha mantingut una relació molt estreta amb la natura, i especialment amb els boscos del seu entorn: al llarg de la seva existència, l’ésser humà ha sabut treure profit dels arbres i arbustos que l’envolten i també dels seus fruits per alimentar-se, per guarir malalties, per fabricar utensilis... en el cas de l’home modern, també per fugir del brogit i de l’estrès de la vida actual. És per tot això que els boscos s’han convertit en un dels nostres tresors més preuats.


Endinsa’t en els boscos i els espais silvestres de la nostra terra, per conèixer els principals fruits que hi creixen espontàniament. I ho fem en una esplèndida edició il·lustrada que ens descobreix, una per una, quaranta-set espècies diferents de fruits silvestres, combinant els continguts més científics amb els tradicionals i populars, i fent especial atenció a les propietats medicinals i gastronòmiques de cada fruit.

Un estudi rigorós i amè que inclou nombroses fotografies i detalladíssimes il·lustracions en color de cada espècie i les seves principals varietats, i també un extens apèndix amb un quadre de floració i fructificació de cada fruit, un glossari de termes especialitzats, un exhaustiu índex d’espècies i una completa bibliografia.